Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-21, 09:05   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommersko for tenåringsgutter

Da var sommeren her, og jeg innser at jeg nå har en tenåring som på ingen måte legger inn "bestillinger på hva han trenger". Han bruker det han har og så kan det hende at det er veldig upraktisk.

Nå - sommersko. Han har et par joggesko og et par "fritidssko". Dette er de skoene han eier, men jeg synes jo at det blir voldsomt tett nå som det er skikkelig sommer. Selv er han helt uinteressert og mener at de to parene han har holder i massevis.

Finnes det sommersko for tenåringsgutter som gir føttene litt mer luft?

Jeg har foreslått å kjøpe noe tøysko av typen Tom's (eller noe tilsvarende). Dette ble blankt avvist av både ham og storesøster fordi det faller i kategorien "fæffa-gutt".

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat