Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-19, 09:44   #1016
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nå synes jeg virkelig at fyren går over alle støvleskaft.

Ikke at det har noen store konsekvenser for liv og helse som en del av de andre horrible beslutningene han tar/ikke tar, men å kansellere et statsbesøk til Danmark fordi han ikke får kjøpe Grønland. Han var blitt invitert av Dronningen.

Kan amerikanerne faktisk klare å gjenvelge denne fyren?

Til det siste du spør om: Ja, det tror jeg. Faktisk. Og det er til å bli kvalm av. Eller mulig det er jeg som bare er nødt å forberede meg på at han blir gjenvalgt, for hvis ikke tror jeg jeg kommer til å... jeg vet ikke.

Hyacinth er aktiv nå