Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-19, 10:13   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Voksenbøker etter Percy Jackson?

Poden prøvde seg nettopp på Mythos av Stephen Fry, men alt sammenliknes med Percy og så og si alt feiler i konkurranse med dem i følge min sønn... Men den er visst veldig bra hvis man spør faren

Men bøker han har slukt er f.eks. Bobbie Piers Kryptal-serie, I morgen er alt mørkt (ikke noe for din Knert, Tjorven. Den skremte vannet av Poden, men han likte de) og ikke minst Harry Potter.

Hvis han ikke har lest The Kane Chronicles av Riordan, så synes Poden de var veldig bra, samt alt mulig annet av forfatteren utenom Magnus Chase. De er dørgende kjedelige synes han. Det finnes mange småbøker/noveller av Riordan på Amazon også.

Jeg prøver å få Poden til å prøve ut The Dragonlance Saga som jeg selv likte veldig godt, men han har ikke bitt på ennå. Han er litt vanskelig å få til å teste for "ingenting er jo bedre enn *fill in the blanks*"

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat