Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-17, 10:24   #39
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når jentene ikke vil pynte seg med skjørt/kjole lenger

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei, over at det er utfordrede for noen å pynte jentene sine i annet enn skjørt og kjoler...i 2017. Det er ikke vondt ment altså, for all del. Men humret da jeg leste tittelen på tråden første gang.

Men spørsmålet var jo bare om hvor man finner fine bukser. Det er da ikke noe mer påfallende enn «hvor finner man fine …» alt mulig annet som folk spør om her? Jeg har spurt mange ganger om hvor man kan finne fine ulltrøyer til store barn, eller lange og smale nok bukser, eller andre ting som jeg ikke umiddelbart vet hvor jeg skal kjøpe.

Det var jo ikke noe i HI (eller i svarene) om at det var et problem eller en utfordring at jenta ville ha bukser.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat