Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-14, 09:57   #31
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Marikken - på norsk, og annnen lite politisk korrekthet

Jag hadde ikke hengt meg opp i språkbruk/bannskap, men synes det er synd at mine dubbe-unger blir så dårlige i å forstå svensk (og engelsk). Jeg forstår svensk uproblematisk, og det synes jeg er en grei ting å kunne. Men når det kan velges bort eller kommer i konkurranse med andre tilbud der det snakkes norsk, så velger de heller det.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

hehe, Disney Junior, Nichelodeon (?) og liknende kanaler er det totalforbud mot her hjemme. Vi ser på NRK Super eller filmer jeg har godkjent på Netflix.

Jeg ser du har 2010-barn, og da kan man jo 'bestemme' og legge til rette litt mer. Men en dag styrer jo de tv-bruken sin mer selv, og da er det i hovedsak Disney og serier der som gjelder + Netflix.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat