Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-06, 10:32   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til Egypt med småbarn.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Snuppa spiser hva det skulle være, så vi slapp å bekymre oss for maten. Jeg vet at det høres barbarisk ut, men vi forsøkte å vende kroppene våre til litt mer bakterier før vi dro og ingen har noen gang blitt syke.

.

Det som er en risiko i Egypt er i første omgang Campylobacter og Salmonella. Det er ikke så veldig lett å venne seg til disse på forhånd.

Mannen min ble liggende med Campylobacterinfeksjon i Luxor, noe som ikke er veldig uvanlig hvis man er uforsiktig med maten. Jeg har aldri blitt syk på tur, men mannen min har blitt syk med salmonella en gang og campylobacter en gang.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat