Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-06, 10:09   #10
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Til Egypt med småbarn.

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Hei
Vi skal til hurgada, mamma mente det var litt roligere der.. Men jeg må jo reise å se pyramider - graver osv.. Det er jo et stykke å reise regner jeg med, men hadde vi hatt lyst å være på hotellet/stranda hele tiden kunne vi jo liksegodt reist til Grand Canaria, ikke sant?.. Minsten er så grei å ha med å gjøre så jeg regner med at det er greit å reise litt rundt. (håper jeg).

Vi var der i fjor. Ja det er veldig rolig der. Så rolig at vi var glad vi hadde all-inclusive. De fleste hotellene tilbyr dette, så derfor er det lite med restauranter utenfor. De holdt på med å bygge en kjempelang gågate når vi var der. Kanskje den kan skape litt mer liv. Alle hotellene ligger på stranden og de har sin egen lille strandlinje. Så det er ingen strandprommenade eller noe lignende.

Vi var veldig fornøyd med hotellet og stranden vi hadde. Koste oss veldig der.

Det er laaangt å kjøre til Kongenes Dal og til pyramidene. Vi valgte bort dette både pga varmen (var der på sommeren) og pga lang busstur uten bilsikring. Vi reiser heller tilbake for å se dette ved en senere anledning. Vi var også bare en uke og ville slappe av mest mulig, ikke bruke timesvis i buss. Grand Canaria vil aldri være et alternativ for oss, selv om det bare er strand vi vil ha

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat