Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-06, 21:41   #89
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.320
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Heldige du som er så sprek, jeg unner deg virkelig det, så tøft som du hadde det sist!

Jeg reagerer, som acsa, mer på feilaktig påkledning på kokende barn, og det er selvsagt viktig at man ser an barna, hvor sårbare de er for inntrykk osv. Jeg kjenner deg jo veldig godt, og er helt trygg på at du gjør det som er godt for Lillemor. Jeg tror det ligger fordekt kjerringmisunnelse i en del sånne kommentarer, og at mange ikke er bevisst på hva de sier og i hvilken tone de sier ting.

Dette minner meg forresten om da M & S var babyer og du og jeg og ungene skulle møtes på kafé, du snakker om prosjekt! Jeg kunne tross alt bare kle på en unge og trille ned på Majorstua, mens du skulle kle på to, og så bæsjet den ene og da måtte den andre kles av for å ikke koke mens den første ble skiftet på og da bæsjet den andre, og så måtte den første kles av igjen og så ble de sultne og måtte ha mat og .... Hvis vi avtalte 12, måtte du gjerne begynne 9....

Nei, dette er deg vel unt!

Kokende barn vil vi ikke ha!

:mimre: Ja, det var litt mikk sist ja.
Husker jeg ba deg ha med en avis eller tre, sånn i tilfelle vi ble forsinket...

Det er veldig mye enklere med en! I dag har snuppa og jeg vært på shopping. Hei så greit det er med Mayawrap.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat