Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-16, 14:49   #37
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ja, for det er innafor? Iallefall enten drikke eller mat?
Om jeg skal invitere til "storfest" blir det fort dyrt om jeg skal dekke både lokalet, mat og drikke.

Det kostet jo noen tusen med lokalene, og ingen som mukket på å ta med mat og alkohol. Tror de bare syntes det var hyggelig å bidra. Jeg sa jo at det var gave nok for meg, men fikk allikevel masse flotte gaver i tillegg.

Jeg ba for øvrig folk om å si hva de kunne tenke seg å ta med av mat, så det ikke ble så mye av det samme. Og de (mannfolka) som ikke hadde noen spesialretter å lage, de fikk beskjed om hva de kunne kjøpe. Gikk så greit at!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat