Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-14, 23:13   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Vi har en knøttliten gang. (Virkelig knøtt-liten. Når jeg googler "inspirasjon liten gang" må jeg nesten le over hva andre legger i begrepet liten.) Til nå har vi hatt en høy skohylle fra IKEA. På toppen, i skulderhøyde, har det samlet seg mye rart som enten skal inn eller ut av huset. Nå har vi shinet gangen og kjøpt ny skohylle. Denne hyllen når meg omtrent til midjen og er dobbelt så lang som den forrige. Jeg vil-ikke-vil-ikke at den skal bli oppbevaringssted, og lurer på hva jeg kan sette oppå den som signaliserer "jeg er opptatt" fremfor "jeg er tom og tilgjengelig for hva det måtte være du har i hendene". Det kan ikke være noe som knuser, for det vil en eller annen gang bli veivet ned at et sverd eller en vannpistol. Det kan gjerne være noe vi kan legge dagens post i - men hyllen er bare 17 cm bred så det begrenser seg jo.

Gangen er grå, hyllen er hvit og det er kroker i ulike farger på veggene, og kurver i samme farger på hyller under taket. Er det noen som har forslag til hva som kan stå på hylla?


Sist redigert av Mei : 22-03-14 kl 23:20.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat