Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-13, 16:29   #59
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Definitivt ikke. Mitt forhold til dagen er for lengst torpedert av alle årene i korps, etterfulgt av årene med ufrivillig barnløshet. Jeg liker ikke folkemengder, køer og stress - eller å ha på meg bunad. Selvfølgelig forsøker jeg å gi barna en så god dag som mulig, men regner med at deres forhold til nasjonaldagen først for alvor vil ta form i årene som kommer, nå når eldste har blitt skolebarn. (Og jeg skal debutere som kakebaker, kaffekoker og loddselger.)

Min beste 17. mai var for 20 år siden, da jeg hadde et studieopphold i Tyskland og vi gikk omkring og drakk sekt hele dagen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat