Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-24, 11:13   #44
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke funksjoner vil jeg ha på kjøkkenet mitt?

Jeg har utrrekskran på hytte og hjemme og ingen av dem er slapp penis. Utrolig deilig.

Og en stor vask i steden for en medium og en bitteliten. Man kan også vurdere å ha søppelet et annet sted enn under vasken, som regel er det varmere i det skapet og det er ikke det mest optimale stedet å ha søppel.

Ellers benkeplate er noe av det meste viktige og kanskje det som er greit å legge litt ekstra penger på. Høyskapsvegg med uttrekkbart skap for tørrvarer er digg. Da ser man hva man har i skapet fra siden i stedet for opp i fra som man gjør i en skuff. Dypere benkeplate er veldig herlig, men Ikea har ikke dypere skap så man bruker ikke dybden i skapene og dermed blir det ikke helt optimal utnyttelse av plassen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat