Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-23, 16:26   #39
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Nå dukker det jo opp gamle saker som at "Moxnes glemte betale for kaffen." Min teori er at fyren en gang i tiden genuint glemte betale for en kaffekopp eller liknende, og slapp unna med det. Han tenkte "kult," og forsøkte samme stunt igjen, denne gang bevisst, for å se om han klarte komme unna en gang til. Ble han busta, gikk det på "woops, sorry, flaut, legger meg flat-"kontoen, alle kan jo gjøre ei slik tabbe, sant. En kaffekopp blir fort til noe mer dyrt og avansert, blir fort til et par solbriller man "glemmer" betale for, røsker av lappen og legger i baggasjen.

Det tok en god stund fra han gikk ut av butikken til vekterne henvendte seg til ham, og det først etter at lappene var av og brillene i bagen. Jeg tror han fikk riktig så god tid til å skrive av dette tyveriet på "pinlig tabbe"-kontoen, og at vekterne grep inn først når det var klinkende klart at dette ikke var et hendig uhell.

Jeg må tilstå at jeg, som faktisk har stemt Rødt, er dypt skuffa over at lederen i et parti, som framstår som moralens voktere, oppfører seg slik, og jeg kan ikke se at Rødt, med troverdigheten i behold, kan ha tillit til ham som partileder heretter.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat