Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-22, 12:07   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.522
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Følger du med på korona?

Jeg følger ikke med i det hele tatt. Jeg fulgte med før, ikke fordi jeg var redd for å bli syk, men fordi økt smitte betydde strengere restriksjoner. Mindre smitte ga håp om lettelser i restriksjonene, og jeg ville bare at alt skulle være over så vi kunne gå tilbake til normalen igjen. Derfor fulgte jeg spent med, både i avisene og i (de langt mer informative) analysene her inne. Nå, når det ikke er restriksjoner er det ikke interessant for meg lenger.

Sjekket nylig koronapasset mitt, fordi jeg skal til Frankrike og der må man visstnok vise det nå. Det var fortsatt gyldig tre måneder fram i tid, både for meg, mannen og ungene.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat