Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-22, 08:34   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan løpe i varmen?

Liten rant først: Da jeg startet å jogge ble jeg overhode ikke muskulært sliten. Jeg hadde så dårlig kondis at O2 opptaket stoppet lenge før musklene i bena. Fikk bedre kondis, og da stoppet bena! Fikk vondt i legger og tær. NÅ er både kondis og ben helt greie, og så blir det varmt! 26 grader. Jeg drikker før jeg jogger, svetter, har med meg 1/2 liter vann som jeg heller på meg og drikker av, men jeg "stopper" etter kort tid.

Så spørsmålet: Opplever dere at dere "stopper opp" når dere løper og hva gjør dere i såfall? Har fått ett tips allerede: Drikke farris fremfor vann, for å få med meg salter og eventuelt eksprimentere med sportsdrikker

(og ellers er vel dette et forbigående problem i Trøndelag, så ... )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat