Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-18, 12:58   #12
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vite hva ting gikk for på finn.no?

Som flere har påpekt kan man jo sette akkurat den prisen man ønsker. Kjøpere kan godt prute, men det er rart å bli sur fordi noen ber om en annen pris enn man selv synes tingen er verdt. Og det er forresten ikke alltid potensielle kjøpere har rett når de mener du selger noe for dyrt. Jeg har opplevd et par ganger at kjøpere har ment at jeg ber om for mye, men så er det de som ikke har skjønt at det jeg selger ikke er det samme som det de sammenligner med.
F.eks. skulle jeg en gang selge en vinterpose og siden vi hadde kjøpt et dyrt lammeskinn som hørte til posen valgte jeg å selge dem samlet. Jeg fikk flere e-poster fra kjøpere som påpekte at jeg solgte vinterposen mye dyrere enn alle andre på Finn. Da jeg sjekket viste det seg at alle andre solgte posen som den er, altså uten lammeskinn, og da var det jo ikke så rart at de hadde satt lavere pris. Jeg ble til slutt såpass lei av å måtte påpeke dette til kjøpere som mente jeg forlangte for mye at jeg tenkte jeg bare måtte selge dem hver for seg før det endelig kom en kjøper med peiling som kjøpte dem samlet og til prisen jeg ønsket.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat