Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 21:34   #96
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.069
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pannekaker spiser du til middag?

Men himmel og hav da folkens, dere er fislete på pannekakeinntaket altså . Her lages de grove, men tynne. Jeg spiser gjerne 1 med bacon (vi har ikke alltid det, jeg synes ikke det er nødvendig, men mannen vil gjerne ha det), og så en... tja... 5-6-7 med syltetøy eller sukker . Vi har ikke suppe først, det ville jo ødelagt hele måltidet. Til gjengjeld har vi ikke pannekaker ofte. En gang hver annen måned kanskje?

Ift å lage dem grove bytter jeg bare ut en del av hvetemelet med havregryn, fint sammalt, grovt sammalt eller hva jeg måtte ha.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat