Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 17:36   #69
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og til den det var som sa at det var ufint å sette spørsmålstegn ved at hun jobber gratis fremfor for penger bare fordi hun er fattig - ja. Jeg mener man er temmelg merkelig om barna legger seg sultne og man likevel velger å bruke ekstra arbeidskapasitet til å jobbe gratis fremfor å skaffe penger til mat til barna. Jeg syns det er en idiotisk prioritering og at hun burde stå på mer for mat på bordet først så kan veldedig arbeid komme siden.

Med forbehold om at vi kun har en dårlig artikkel å diskutere ut fra og veldig lite fakta om akkurat denne situasjonen:
Dette synes jeg var en temmelig ignorant kommentar, Smilefjes.
Veldig mange av de som av en eller annen grunn er ekskludert av det normale arbeidslivet finner sin plass hos frivillige organisasjoner.
Både i offentlig og privat sektor er kravene så høye at det slett ikke er sikkert at en halvtfungerende arbeidstaker får plass der, med arbeidsoppgaver som denne kan mestre.
Å i alle fall få bidra frivillig på sine egne premisser gir i alle fall en viss sosialiserig og mestringsfølelse, om det ikke gir penger i kassen.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat