Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-20, 07:53   #45
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye gir du til kollegaspleiser?

Ganske liten arbeidsplass, så på ett år har det bare vært to gaveanledninger, en 50 årsdag og en fødsel. Begge gangene har det blitt sendt blomster fra arbeidsplassen. En kollega har tatt initiativ til gave (samme hver gang), han har bedt om 50kr på vipps og gaven er blitt gitt "fra alle" uavhengig av om alle har gitt eller ikke. Jeg synes at det er en grei ordning.

I en annen avdeling på samme arbeidsplass opplevde jeg for noen år siden at det kom blomster til min datters konfirmasjon, fra arbeidsplassen. Med underskrift fra øverste sjef på kortet. Det syntes vi begge begge var veldig hyggelig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat