Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-20, 13:16   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Dette har jeg erfaring med. (Også med å forsvare hvorfor jeg mente at det måtte være greit nok at småjenter farget håret.)

Dessverre har faktisk datteren din bittelitt for mørkt hår. Min datter hadde samme farge da hun farget, og til å få de skikkelig knalle fargene er det bedre å være helt lyseblond. Men å bleke først er jo langt mer drastisk. Dette fungerte på et vis. Den holder bare 6-8 vasker, men unger i den alderen vasker vel ikke akkurat håret hver dag?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat