Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-08, 13:35   #57
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Babyer i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Til opplysning: om man tar permisjon med 100% lønn, noe mange er nødt til for å få endene til å møtes, så er ikke permisjonen på et år.

Om man da i tillegg har stilt seg slik at pappan må ta hele permisjonen faller i tillegg de 6 ukene med pappaperm bort... dermed blir barnet 8 mnd når permisjonen er over. (egentlig bare 7 da, men med betalt ferie blir det 8 mnd).

Jeg har også vært like bastant som deg en gang i tiden... og nå sitter jeg her, uten sjans til å gjøre annet enn å putte en 8 mnd gammel baby i bhg.

Jeg tok permisjon med 80% pluss 5 uker for tvillinger, men jeg synes ikke det heller var nok jeg da, så jeg tok fri ett år.
Og jeg er like fast på det neste gang,(tar nok ikke fri et år ekstra hvis det er ett barn) at jeg skal være hjemme 1 år (eller de ukene du får med 80% lønn)

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10

Sist redigert av Blomst : 21-09-08 kl 13:40. Årsak: skriveleif
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat