Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-08, 13:30   #56
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Babyer i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jeg hadde aldri satt et barn under et år i barnehagen, jeg mener at når man skal ha barn, bør man tenke igjennom hva det innebærer, altså å ha tid til å få barn.
Og for meg innebærer det bla. å være hjemme med barna ut permisjonstiden, bli kjent, finne rutiner og skape at godt forhold mellom mor og barn, noe jeg tror man mister en del av, ved å sette babyer i barnehage, og masse andre små øyeblikk som jeg ikke vie vært foruten, som første steg, første gang med å si mamma og masse annet.
Kjenner ei som hadde barnet hos dagmamma og der tok hun sitt første skritt.


Til opplysning: om man tar permisjon med 100% lønn, noe mange er nødt til for å få endene til å møtes, så er ikke permisjonen på et år.

Om man da i tillegg har stilt seg slik at pappan må ta hele permisjonen faller i tillegg de 6 ukene med pappaperm bort... dermed blir barnet 8 mnd når permisjonen er over. (egentlig bare 7 da, men med betalt ferie blir det 8 mnd).

Jeg har også vært like bastant som deg en gang i tiden... og nå sitter jeg her, uten sjans til å gjøre annet enn å putte en 8 mnd gammel baby i bhg.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat