Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-08, 09:47   #48
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Babyer i barnehagen?

Jeg synes barn burde slippe å gå i bhg før de er minst to år... men det er ikke alltid man har valget.

Mine to eldste begynte begge i park da de var to år og bhg da de var tre. Da jeg fikk nr. 3 synes jeg det var tidlig å sende henne i bhg når hun var 2 år...

Så fikk jeg nr. 4, litt uplanlagt, men så klart velkommen. Dessverre er vi i en situasjon som gjorde at pappan måtte ta hele permisjonen (jeg er under utdanning og kan ikke forlenge det mer)... vi har ikke råd til at han skal ha ulønnet permisjon, så da måtte vår lille tass begynne i bhg da han nettopp hadde blitt 8 mnd.

Vi har hatt lang tilvenning, og vi bestreber oss på at han skal ha kortest mulig dag der - men mannen jobber i motsatt ende (5 mil unna) og har firmabil med to seter, og airbag. dermed blir det jeg som må bringe/hente - og dvs at lillegutt faktisk må være i bhg når jeg har forelesninger.

Han ser ut til å trives godt, tilvenningen har vært ganske myk og lang, han blir bært mye og blir kost og dullet mye med. Bhg hans (en studentbhg) er delt i to - en småbarnsavdeling (0-2 år) og en storbarnsavdeling (3-6 år). Så når det er slik at vi må sende en så liten tass i bhg så synes jeg det er godt å se hvor bra tilpasset det er i denne bhg.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat