Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-08, 09:30   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babyer i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.


Men - som barnehageansatt - er jeg likevel skeptisk til å ta i mot så små barn. Dette barnet tok opp en voksenressurs på fulltid. Vi kunne jo ikke bare putte h*n i en krok og la barnet ligge der alene.

Ideelt sett tar babyen opp en voksenressurs. Det kommer an på barnehagen. Jeg liker ikke utviklingen vi ser nå hvor det bygges barnehager i fleng, og med alle de ledige stillingene varierer kvaliteten på de ansatte. Jeg har sett med egne øyne at små babyer blir overlatt mye til seg selv, og det skyldes sikkert lite bemanning, at de store barna prioriteres, holdninger hos de ansatte (gjør ikke noe om de skriker litt, lære seg å vente osv.), samt dårlig planlegging av barnehagedagen til de aller minste.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat