Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-08, 09:27   #44
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Babyer i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

For de som har fødselsdepresjon må det være en velsignelse at bhg har åpning for å ta i mot så små barn.

Dette er jeg helt enig i! Jeg har ikke erfaring med fødselsdepresjon selv, men har sett det fra annet hold. I noen tilfeller er det bedre at barnet er hos trygge voksenpersoner i en barnehage enn hjemme med en sliten deprimert mor som ikke klarer å skape en tilknytning til barnet. Mor kan da bruke tiden barnet er i barnehage til å få hjelp og gjøre "andre ting", komme seg på beina igjen og forhåpentligvis være en mye bedre mor når barnet kommer hjem.

Men viktigst av alt tror jeg det er å huske at det finnes ikke en universalløsning for alle barn og foreldre. Så å synse for mye om hva som passer andre vil jeg ikke gjøre.

Min første begynte da han var 10 mnd, og min andre da hun var 14 mnd. Det var deilig syns jeg, samtidig som jeg også savnet dem. Ungene selv har trivdes fra dag en i barnehagen. Det bekrefter personalet, andre foreldre som ser dem og ungene selv via oppførsel og reaksjoner.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat