Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-20, 15:45   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fryse mat to ganger

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Dette. Svigermor driver også med slikt. Maten er ikke særlig god, kvaliteten forringes jo. Men farlig blir den ikke.
Jeg forstår jo hvorfor det kastes så mye mat når jeg leser tråder om holdbarhet her inne. En virkelighet som for meg er helt fjern.

Jeg kaster nesten aldri mat. Det sitter langt inne for meg å kaste mat. Det betyr ikke at jeg spiser mat som er utgått på dato. Jeg synes ikke det er spesielt vanskelig å planlegge måltidene slik at jeg ivaretar både mathygiene og unngår matsvinn. Jeg klarer til og med å være fleksibel i matveien uten å måtte kaste.


Sist redigert av Hyacinth : 06-01-20 kl 21:14.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat