Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-20, 15:41   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fryse mat to ganger

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men er de noe mer syke enn oss egentlig? Mine eks-svigerforeldre er det meste ekstreme eksempelet jeg vet om, de hadde en ostekake som de tok opp, tinte og frøs ned igjen over flere år (den ble aldri spist da, eks-svigerinne kastet den til slutt). De er ekstremt møysommelige og fryser og tiner ting mange ganger, men de er aldri matforgiftet og jeg har heller aldri opplevd å selv bli det av maten deres eller at folk jeg har nær kontakt med og som det er naturlig at jeg ville visst det har blitt det.

Dette. Svigermor driver også med slikt. Maten er ikke særlig god, kvaliteten forringes jo. Men farlig blir den ikke.
Jeg forstår jo hvorfor det kastes så mye mat når jeg leser tråder om holdbarhet her inne. En virkelighet som for meg er helt fjern.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat