Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-17, 10:22   #65
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peptalk med gutta våre

Jeg er helt enig i at vi må tørre å ta debatten. 16-åringen min blir rød av skam når vi diskuterer hvor grensa egentlig går, men han lytter og diskuterer. Vi må ikke bli så redde eller ignorante at vi ikke tør å oppdra reale gutter. Det ER jo vanskelig å finne ut av alle situasjonene som kan oppstå, da mener jeg det er helt essensielt at de har fått reflektert rundt dette i forkant.

Vi snakker med jentene også, med 18-åringen om nøyaktig de samme tingene. Selvsagt! Jeg opplever likevel at det er mer utbredt i for eksempel venninnegjengene å ha åpne diskusjoner rundt disse problemstillingene. Det tror jeg ikke det er i kameratgjengen til 16-åringen, hvertfall.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 19-11-17 kl 10:30.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat