Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 13:58   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fryse mat to ganger

Er det ikke slik at man kan fryse f.eks. karbonadedeig, tine den, brune den og fryse den igjen? :sjuske: (Jeg gjør det ikke, altså, men har for meg at det skal være greit når den er behandlet på nytt.)

Opprinnelig lagt inn av Mim

Den generasjonen gjør slikt, Sybil. Jeg blir helt når jeg ser hvordan min mor og svigermor oppbevarer rester, fryser tint mat igjen, spiser ting som er for lengst utgått på dato og i det hele tatt.

Ja, omkvedet er jo gjerne "denna er like god". På den annen side har jeg litt tro på at de faktisk blir litt herda av det også, jeg. :frisk sjuske:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat