Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-20, 20:55   #699
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Argumentasjonen kan du bli gal av, men den foregår ikke direkte med meg. Grunnen hennes er at hun er flau, fordi på hennes side ber fettere og kusiner av min mann onkler og tanter på den siden i sine barns konfirmasjon. Så svigerforeldrene mine har vært der som onkel og tante av ene foreldrene til konfirmanten. Broren til min mann, som egentlig bryr seg mindre, ga etter for kravet med sin samboers motvilje når de hadde konfirmasjon noen uker etter vår første. Da ble det enda mer flaut for svigermor pga oss som kun ba nær familie og faddere. Denne gangen har jeg enda mer lyst til å be noen ekstra som jeg synes er naturlig, men det kan jeg altså ikke uten at min mann/svigermor krever onkler og tanter derfra. Altså, det er en grunn til at dåpene, spesielt til vår eldste, så ut som rene bryllupet. Mamma ler fortsatt når hun ser gruppebildet fra den gang. Sånn rasjonelt sett, er det alltid vanskelig å stå imot svigermor, fordi min vanligvis svært rasjonelle mann ikke er rasjonell når det gjelder sin mor. Vært mange vanskelige greier opp gjennom som har gått kraftig utover vårt forhold dessverre.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv