Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-20, 17:49   #693
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi har akkurat fått lokale/restaurant i boks, må si jeg har hatt nervene under kontroll. Datoen er 2 mai. Vi har seremoni så sent som kl 14, så det blir å reise direkte og få velkomstdrink og deretter middag kl 1630. Her er det baluba, som forrige gang, fordi svigermor vil bestemme deler av gjestelista. Derfor satte vi regelen om kun nærmeste familie og faddere. Problemet er bare at jeg da ikke kan invitere noen ekstra som gjeninvitt og som er logisk ift relasjon. Fandens svigermor.
Datteren min har fått bunad av mine foreldre på forhånd, så alle jentene på min side har lik. Hun skal i tillegg få arve svigermor sin når hun dør, så hun kan evnt velge å selge en eller bruke begge.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv