Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-18, 23:33   #13
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om speideren

Min åtteåring og sjuåring var på sitt første møte forrige uke, der hadde de fått smakebiter på flere aktiviteter, som hinderløype i skogen, kanotur og pinnebrødspising, og sjelden har jeg sett dem så ivrige. Vi får se litt hvordan det går, når de etter hvert skjønner at en skal være med Flokken og den andre med Beverne, men det later til å være full klaff.

Jeg har null erfaring sjøl, men de fleste jeg har hørt med har bare godt å si. Erfaringene er vel omtrent de samme som hos folk over her i tråden, med unntak av én kollega som fnyser av organisert friluftsliv. Alternativet for mine unger er vel omtrentlig ikke noe friluftsliv, så jeg tenker til og med han ser det er en fin løsning for vår del.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat