Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 00:46   #27
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Husker dere disse gamle mobilene?

Mobilen vist av trådstarter er vel en GH688. Gamlingen hadde en slik som jeg lånte ettersom han brukte den lite pga. elendig dekning for NMT900-nettet, så han holdt seg til sin NMT450-telefon. Så da hadde jeg denne slik at han kunne ringe og si at han trengte bilen ;-)

Første telefonen jeg selv kjøpte var en Nokia 5110 ut på nyåret i 1997. Det jeg videre kan huske at jeg har hatt var Nokia 6210, Nokia 6310, Siemens S55, Sony Ericsson Z600, Qtek *noe*, Palm Treo 600, Palm Treo 650, HTC S730, HTC TyTN, HTC TyTN II, Nokia N96 og nå HTC Desire. Jeg vet det er et par andre Windows Mobile-modeller inne der, og trolig noen andre telefoner jeg brukte relativt korte perioder og som ikke var så minneverdige...

På sett og vis var vel Palm Treo-telefonene, med hensyn til tidspunkt, de beste telefonene jeg har hatt. På den tiden lå Palm laaaaangt foran Windows Mobile funksjonalitetsmessig (og RIM hadde man ikke her til langs).

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat