Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-10, 21:37   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere disse gamle mobilene?

Opprinnelig lagt inn av mums, her.



Denne! Eller kanskje ikkje -akkurat- den modellen, men likna i allefall. Schempestilig. Kunne motta sms, men ikkje svare, og heller ikkje sjå kven den kom frå.
Kjøpte den i 96 meiner eg, 18 år av eiga lønning. Tålte alt mulig, kunne gjerne ligge ute i snøen over natta uten problemer. Hadde den lenge!

Jeg hadde også en som lignet denne veldig. Fargen var bare litt mer "spettete". Husker at jeg ikke syntes det var så nøye at den ikke kunne sende SMS. Hva skulle man med det da, lizzåm?

Tror også at jeg måtte ta av batteriet for å lade det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat