Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-19, 14:57   #13
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.248
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnoff: Er det innafor å spørre vegetarianere hva de spiser?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg hadde sagt noe ala «jeg vet mange bruker vegetarianer for enkelthets skyld, så jeg vil bare dobbeltsjekke om du er blant dem som spiser fisk eller sjømat, eller om du er fullblods veggis, så jeg får laget mat du liker og kan spise?»


Denne setningen får vi vegetarianere alltid, og den oppfatter jeg som press om å velge fisk for det er mindre stress for vertskapet. Jeg ville da svart at det var greit, men jeg ville i praksis spise lite den dagen, da jeg bare smaker på fisk i sosiale lag for å være høflig.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat