Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-19, 13:09   #523
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Det ble ikke det på kurset til jentungen, mener jeg. Ikke med en gang. Uten at jeg husker hvordan jeg vet det?

Jentungen hadde forresten et FANTASTISK leiropphold! Tror det varierte fra gruppe til gruppe, med både gruppesammensetning og lederen de fikk, men de fikk en sånn LEIR som alle burde ha en av i livet: Være oppe til sent på natt, synge og skravle, være sammen døgnet rundt, sitte tett sammen på bussen på vei hjem og synes at det er ekstremt trist at man ikke skal være sammen mer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat