Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-18, 09:50   #56
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Har kuttet nesten alt av sukker, har fremdeles mye migrene. Har gått ned tretten kilo da, det er jo en viss bonus.


Ikke helt i mål. Har falt tilbake til gamle synder, prøver å tenke positivt om meg selv. Tror det hjelper når mørketiden gir seg.

Oj, 13 kilo fra nyttår?! Det er jo utrolig flott.

Jeg hadde ikke definert noen klare forsetter, fordi jeg ikke ville begynne med dem på nyåret etter å ha feilet så mange ganger.
Men jeg har nok ubevisst gjort noen grep likevel, blant annet har jeg forsøkt å kaste mindre mat, bruke rester osv. Og lykkes ganske bra.
På søndag bråbestemte jeg meg for å stramme skikkelig inn på karbohydratene (og da selvsagt sukker først og fremst). Ble veldig motivert av å lese om resultatene dine, Blondie!

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat