Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-18, 09:31   #55
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er skikkelig mainstream og skal kutte ut sukker. Igjen. Ikke for vektnedgang (selv om det selvsagt også er et pluss), men fordi jeg blir så hinsides dårlig av migrene ved for høyt inntak. Nå må jeg bli voksen og skjerpe meg en gang for alle.

Har kuttet nesten alt av sukker, har fremdeles mye migrene. Har gått ned tretten kilo da, det er jo en viss bonus.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

For året som var hadde jeg som forsett å være mindre kritisk til meg selv, det var en nyttig øvelse. Jeg er ikke helt i mål, men har i det minste blitt mer bevisst på hva slags tanker jeg tenker og hva slags nytte jeg har av dem.

Ikke helt i mål. Har falt tilbake til gamle synder, prøver å tenke positivt om meg selv. Tror det hjelper når mørketiden gir seg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat