Tråd: «Mokkamann»
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-12, 23:05   #221
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg tror at Madcon ikke tok det så tungt, helt til folk begynte å bue i salen. Det var da armene til Yosef? kom inn i bildet, det var faktisk "folk flest" som ropte rasist.

Dette stemmer ikke. Han har sagt at han ikke hørte ordentlig hva som ble sagt, og ble informert om dette da han hadde gått av scenen. Det er åpenbart viktig for folk å finne flest mulig negative ting med Madcon akkurat nå. Han har sagt bleikfis! Du store all verden. Jeg har aldri hatt sans for fyren før, og har vel ikke mer sansen for ham nå, men dette framstår for meg som synsing for å få ting til å stemme med eget bilde av situasjonen.

Nettet overøses med rasisme nå, jeg blir skikkelig lei meg av hele greia. Plumbo vinner helt sikkert GP i sympatirus, og ettermælet blir at sånne ting er helt greit å si. Jeg ser sjeldent på TV, men i dag så jeg for en gangs skyld på nyhetene på TV2, og der ble saken fullstendig ensidig fokusert rundt det at det som skjedde var helt greit. Svartingene/pakkisene /mokkamennene de intervjuet sa at man måtte tåle den slags betegnelser så da er det selvfølgelig greit.

Vokalisten i Plumbo la seg i det minste langflat uten forbehold og beklaget. Når han selv sier at han skjønner at det var galt det som ble sagt, så skjønner jeg ikke hvorfor folk skal trøste ham med å si at det var ok. Ah, ja. :lyspære: Det kan jo hende at det er fordi man mener at det som ble sagt var helt ok.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat