Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-19, 10:15   #96
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Jeg begynte å se sent og har binget ferdig på Sumo i går (og utrolig nok klart å unngå spoilere ved å ikke lese aviser og kommandere venner og bekjente til ikke å snakke om resultatet i programmet ).

Jeg elsker å se oppussingsprogrammer, så det har vært hovedmotivasjonen. MEN siden jeg ikke kan fordra reality med sladder og negative sosiale relasjoner (det er så langt unna underholdning for meg som jeg kan komme), har jeg virkelig satt pris på den hyggelige tonen mellom konkurrentene underveis, og relasjonen mellom Knut og Kjartan spesielt. Jeg fikk sjokk da jeg leste meg opp på nyhetene i går kveld. Jeg synes beskyldningene bunner i ubetydelige forhold (håndhils på Finn for 10 år siden - come on!), og det gjorde nesten litt vondt i sjelen å lese kjipe kommentarer fra eiegode Emma om KK.

At KK har blogg og har vist fram huset sitt i et magasin og er rågode på design er ikke mer «urettferdig» enn at Jostein er en like god håndverker som en utdannet snekker.

Jeg synes det er supertrist at de andre er så dårlige tapere. Ingen er garantert såkalt rettferdighet i et slikt program, og alle er voksne mennesker som gikk inn i dette med åpne øyne og visste at sjansen tross alt var størst for ikke å vinne.

KK kunne ikke snekre eller hadde ikke noe særlig erfaring med oppussing. De har gjort kjempefremskritt og virkelig jobbet seg opp og fram. Det hadde aldri holdt om de bare var flinke til å style.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat