Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-19, 19:29   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til mat som kan selges på 17. mai? OBS: vanskelige kriterier

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg må innrømme jeg synes det er veldig uhygienisk å skulle skjære fruktbiter når det har vært omgangssyke i huset . Dersom man selv skulle komme til å bli syk rett etterpå, er det nesten garantert at det henger smitte med eplebitene på et vis.

Hmm, ja, dette er et poeng. Hvor lenge bør vi har vært friske, tenker du/dere? Mannen og jeg var syke først, ungen kastet opp sist mandag morges, og var hjemme i dag bare fordi han var veldig slapp og redd for å kaste opp. Han er veldig frisk nå, og mannen holder på med kloring av kjøkkenet.

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Kan du alliere deg med noen av de andre foreldrene i klassen og si at dere tar dobbelt opp neste gang?

På grunn av nevnte disputas, har vi allerede sluppet unna alt det andre styret med organisering, så er veldig lite gira på å legge enda mer arbeid over på noen andre.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Kokosboller. Kan evt. pyntes med norske flagg som stikkes oppi.

Helt :rema1000:.

Blir de ikke smeltet og ekle veldig fort, spesielt om det er over 20 grader? Dette foregår i skolegården.

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg hadde ringt mamma.

Jeg har vært foreldreløs siden 2006, ellers er jeg enig i at dette er et veldig godt tips. Jeg tror svigermor er mindre mottakelig for slikt, selv om hun til vanlig er veldig hjelpsom.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat