Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-19, 09:08   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Sangen om Jenny handler jo nettopp om en som danser alene i de tomme hallene, med bare spøkelsene igjen. Og mange kobler den mot visjonen Dani hadde i Quarth da hun var inni det huset for å hente dragene sine, da så hun hallen med jerntronen tom og ødelagt, mens det snør inn.

Jeg har trodd at Dani dør, men nå lurer jeg på om hun overlever - men svikter alle. Jeg tror i hvert fall at Jon dør, litt på samme måte som Ned, fordi han ikke kan la være å gjøre det som er Riktig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat