Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-19, 11:11   #12
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Løping - frustrasjon

Jeg har fått hjelp av Synnemor til å se på hvordan jeg trener. Nå har jeg et spørsmål - til Synnemor eller andre som har god greie på det - og tenkte at det er interessant for flere enn meg. Derfor tar jeg det her i stedet for i PM til Synnemor (men tar utgangspunkt i de tips jeg har fått).

Når jeg løper intervaller i sone 3, f.eks. er planen noen lengere drag i pulsområde 152 - 162, til sammen 25- 30 minutter i sonen. Men er det noe poeng i pausene, egentlig? Jeg holder ut leeeenge med puls på rundt 162. Kan jeg ikke bare ta det hele som et langt drag i den sonen når jeg først er der? Da vil jeg riktignok måtte ta ned tempoet når jeg først er oppe i det rette pulsområdet for ikke å gå enda høyere, men allikevel?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat