Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-19, 12:29   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se, han danser

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg lurer også på hvordan Haddy oppfatter dette. Hun har støttet ham gjennom hele dette, de har akkurat forlovet seg, noe jeg oppfattet som et steg i Giskes omdømmebygging for å vise at han er i et seriøst forhold, gjør voksne ting etc. Så skjer dette. Og som mange har sagt, videoen i seg selv er ikke så ille, men hadde jeg vært Haddy så hadde jeg ikke vært så imponert over forloveden min. For det han utsetter seg selv for utsetter han jo også henne for.

Jeg tenkte også litt på dette. Jeg kjenner at det egentlig er greit for meg at mannen min danser med andre damer hvis han er på byen, men jeg hadde ikke hatt noen lyst eller interesse av å se film av det i etterkant. Det er atferd jeg kunne levd med selv om jeg ikke synes det er supert. Men hun må i tillegg forsvare det offentlig. Sånn sett setter han kjæresten sin i en utrolig ubehagelig situasjon også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat