Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-18, 13:57   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: GDPR-regelverket - lagring av informasjon

JEg oppgir diett ved påmelding til seminar med jobb hver gang. JEg forandrer ikek min allergi fra gang til gang men antar de ikke lagrer det da

I kropset ber vi om å få opplyst matallergier hver gang, men i praksis går det vel så mye på at vi vet. Vi er såpas få medlememr at jeg glemmer jo ikke at x og y ikke tåler melk (MELK) og at v og w ikke tåler laktose (og irriterer meg blå på at påmelding til spillehelg med oppgitt MELKeallergi ikke medfører at de har melkefri havregrøt, de har laktiosefri (kunne jo glatt kokt den på havremelk i stedet for laktosefri melk, så hadde den passet for alle allergikerene) De hadde mye laktosefritt, men hadde nok tolket melk som laktose.)

Altså, gprs kan ikke nekte meg å HUSKE denne informasjonen, det er ikke lagret andre steder enn i mitt hode, så klart, når jeg gir meg i styret er det ikke sikkert andre vet, men til gjenjeld er sikekrt ungene også byttet ut innen den tid, og all den tid vi er så få så husker vi det.

Men det lagres ikke noe sted nei, og bes opplyst ved påmelding.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat