Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-21, 13:09   #95
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

At jeg ikke har makka meg til å levere inn den selvangivelsen som søren meg var RETT da den kom for over en mnd siden? Jeg kunne jo fått igjen pengene allerede! (Mannen skal betale mer i restskatt enn jeg skal få igjen, grunnet mye mindre rentefradrag enn forventet bl.a), ingen av oss betaler formuesskatt. vi har felles økonomi så vi gidder ikke flytte halvparten av rentene, skatteetaten flytter alltid nok av lånet til at jeg ikke får formuesskatt, fine greier

Men LEVERE? Nei det gjør jeg visst ikke. Ikke mannen heller, men han skal jo ikke få igjen noe da.

Ikke klipper jeg den stakkars fuchiaen så jeg 1)får en finere plante som ikke henger tynn og skranten nedover bokhylla og 2) får masse fine stiklinger, heller. Jeg SÅR ikke noe heller. Jeg eier ukke gjennomføringsevne rett og slett.

Også må jeg bruke hele helga på å snu huset på hode og lete gjennom en gang til etter en forsvunnet nøkkel. Som ikke bare kan erstattes, nei. Den må finnes.


Det er jo ikke sikkert du hadde fått pengene enda selv om du hadde levert. Jeg leverte med en gang og har ikke fått pengene enda. I fjor gjorde jeg det samme og jeg mener at det var i juni pengene kom.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv