Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-21, 15:13   #76
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Akkurat det kan henge sammen med at treningssentrene generelt har svært god kontroll på hvem som er hvor til hvilken tid, så de faktisk kan gi informasjon om det hvis de har hatt en smittet innom.

Ja, det har ikke blitt noe utbrudd som jeg vet om, på grunn av disse besøkene. For min del tenker jeg mest på stresset, med beskjed om å være obs, bestille test, karantene e.l. Jeg gidder ikke, når jeg har andre muligheter. Og når jeg løper/går tur i skogen eller trener styrke hjemme så slipper jeg i det minste hylende gruppetimeledere. Men kan hende jeg tar en tur litt etter hvert, for å få mer effektiv styrketrening.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv