Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-21, 14:17   #71
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Over et år siden sist jeg var der. Det er åpent, men jeg føler det er såpass ofte at treningssenter står på lista over steder man må være obs hvis man har vært, fordi en eller annen smittet person har vært der. Har funnet andre måter å trene på som jeg er greit fornøyd med, så jeg savner det ikke voldsomt. Jeg savner definitvt ikke hyledamene, og heller ikke den høye musikken fra gruppetimene som gjør det umulig å høre å egen musikk. Senteret jeg går på - eh, gikk på - er utformet som et amfi, der de har gruppetimer i kjelleren og styrkerom over, og det er åpent opp - en helt idiotisk løsning. Men det er et gammelt fabrikklokale så det er vel begrensede muligheter.

Jeg hadde kanskje lengtet mer intenst hvis jeg ikke hadde hatt muligheten.

Her har det, i løpet av det siste året, kun skjedd en gang at en smittet person har vært på samme senter som meg, så aldeles ikke nok til at det får meg til å holde meg borte. Det har stort sett vært åpent etter at de åpnet igjen i fjor sommer, men akkurat nå har de ikke lov til å ha gruppetimer.

Jeg savner virkelig det, men kan tross alt trene!

løve70 er aktiv nå