Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-21, 11:58   #69
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mens jeg bare lengter intenst på å få være på treningssenter. Straks 6 måneder siden sist.

Over et år siden sist jeg var der. Det er åpent, men jeg føler det er såpass ofte at treningssenter står på lista over steder man må være obs hvis man har vært, fordi en eller annen smittet person har vært der. Har funnet andre måter å trene på som jeg er greit fornøyd med, så jeg savner det ikke voldsomt. Jeg savner definitvt ikke hyledamene, og heller ikke den høye musikken fra gruppetimene som gjør det umulig å høre å egen musikk. Senteret jeg går på - eh, gikk på - er utformet som et amfi, der de har gruppetimer i kjelleren og styrkerom over, og det er åpent opp - en helt idiotisk løsning. Men det er et gammelt fabrikklokale så det er vel begrensede muligheter.

Jeg hadde kanskje lengtet mer intenst hvis jeg ikke hadde hatt muligheten.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv