Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-20, 18:10   #8
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken motorsag skal vi kjøpe?

Jeg (og mannen som helt klart er den som sager mest) er veldig glad i vår Stihlsag. Jeg vet ikke hvilken modell det er, men nok i midt-toppsjiktet av de som er beregnet til privatbruk. Den har både hurtigstrammer og hurtigstarter, samt sikkerhetskjede. Mannen mener sagbladet er 35 cm, og sier at såpass må det være til store trær.
Vi har også en Jonsered, arvet etter en gammel onkel og den er så tungstartet. Og jeg får ikke like godt og trygt grep på den som på Stihlen.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat